Lov na nove zmagovalne stopničke

Sreda, 8. september 2004
Lov na nove zmagovalne stopničke
Lov na nove zmagovalne stopničke
Za Jarna Trullija bo to seveda pomembna domača dirka in Italijan tako pričakuje veliko. »Veliko mi bodo pomagali tudi navijači na tribunah, moštvo pa je izrabilo čas med dirkama in naredilo popolnoma novo šasijo«, je povedal Trulli. Ker po dirki v Belgiji inženirji niso našli nobene očitne napake na šasiji, dirkalnik pa je bil, po Trullijevih besedah, izredno nepredvidljiv, so se odgovorni odločili, da v tovarni v Enstonu zanj izdelajo popolnoma novo školjko. »Jarno je tehnično izredno občutljiv dirkač, zato lahko opazi že podrobnosti, ki jih na prvi pogled ne moremo najti,« je povedal tehnični direktor moštva Bob Bell. »V moštvu obema dirkačema vedno dajemo enake možnosti, zato smo izdelali povsem novo školjko. Za dirko v Monzi moramo biti stoodstotno pripravljeni in dirkač mora vedno v popolnosti zaupati svojemu dirkalniku.« Jarno Trulli tako natančno ve, kaj ga čaka v Monzi: »Zaradi hitrih odsekov mora imeti dirkalnik aerodinamiko nastavljeno na čim manjši zračni upor, kar pa se močno pozna ob zaviranju in pospeševanju. Pred ovinkom moraš zavirati razmeroma zgodaj in takrat je dirkalnik še bolj nemiren kot sicer. Ključ do dobrega uspeha pa je, da dirkalnik dobro »požre« robnike, torej da ne poskakuje preveč, kajti le tako lahko dovolj hitro spet pohodiš plin.« Fernando Alonso je prav tako zelo optimističen, kajti v Belgiji ga je le tehnična napaka ustavila na poti do odlične uvrstitve. »Dirka v Italiji je tudi zame neke vrste domača dirka, saj sem v začetku kariere veliko dirkal v Italiji, v Monzi pa me vedno znova navdušujejo naravnost fanatični ljubitelji formule 1,« pravi Alonso. Tudi Španec poudarja, da mora biti dirkač v Monzi izredno natančen pri vožnji preko robnikov in si zato ne sme privoščiti nobene napake pri zaviranju pred ovinkom: »Zaradi nastavitve dirkalnika na višje hitrosti pa je zaviranje izredno zahtevno. Z najmanjšo napako lahko tekmecu takoj ponudiš priložnost, da te prehiti. Zato smo na zadnjih testiranjih največ časa posvetili ravno iskanju optimalne uravnoteženosti dirkalnika in z opravljenim delom sem bil zelo zadovoljen.« Očitno dirkalniku R24 steza v Monzi ustreza, a napovedovanje je vedno izredno nehvaležno delo, zato sta tudi Jarno in Fernando pri oceni, kaj lahko dosežeta to pot, precej previdna. A posebej Fernando je prepričan, da se lahko tudi na tej dirki borijo za uvrstitev med prve tri. Moštvo Renault je pred dirko v Monzi tudi podpisalo novo sponzorsko pogodbo s podjetjem Tridion, ki je vodilno podjetje v Evropi na področju upravljanja z internetom in intranetom. Tridion je tako postal »uradni internetni partner« moštva, z njihovo pomočjo pa bodo pri Renaultu vpeljali nove medije na področju komuniciranja. Nekaj tehničnih zanimivosti steze v Monzi * Dirkači 70 odstotkov kroga prevozijo s polnim plinom. * Najdaljši s polnim plinom prevožen interval je dolg 18 sekund. * Obremenjenost pnevmatik: srednja; obremenjenost zavor: visoka. * Poraba bencina je približno 3,8 kg na krog (opomba: v dirkaškem žargonu za količino goriva uporabljajo kilograme). Urnik Petek 27. avgust prosti trening: 11h00-12h00 in 14h00-15h00 Sobota 28. avgust prosti trening: 9h00-9h45 in 10h15-11h00 kvalifikacije: 14h00 Nedelja 29. avgust štart: 14h00 Podatki o stezi Monza dolžina kroga: 5,793 km rekord steze: 1.21,832 (M. Schumacher, 2003) dolžina dirke: 306,720 km – 53 krogov vremenska napoved: sobota in nedelja delno jasno, do 25 stopinj
Delovni čas
pon - pet: 8:00 - 16:30
sob: ZAPRTO
ned: ZAPRTO

Kontaktirajte nas

Avtoservis Klančar

Klančar d.o.o., Groznikova ulica 11, 1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS:  Pon-pet: 08:00–12:00 in 13:00–16:30

TELEFON: +386  1 427 20 01

MOBITEL: +386 41 710 151

Fax: +386  1 427 30 01

E-mail: info@klancar.si