Série limitée

Sreda, 30. marec 2005
Série limitée
Série limitée
Série limitée
Série limitée
Série limitée
Série limitée
Série limitée
Série limitée
Série limitée
Série limitée
Zunanjo podobo dopolnjujejo 18-palčna lahka platišča v grafitni barvi, na katerih so nameščene nizkopresečne pnevmatike dimenzije 235/40. V notranjosti so uporabili še več aplikacij z izgledom karbona v kombinaciji z dvobarvim oblazinjenjem sedežev in ostalih delov notranjosti potniške kabine. Na sredinski konzoli je nameščena plaketa s serijsko številko, katera spomni voznika, da sedi v avtomobilu iz omejene serije. Moč bencinskega motorja je enaka kot v primeru serijskega megana RS. 2,0-litrski turbomotor razvije moč 225 KM pri 6000 vrtljajih in 300 Nm navora pri 3000 vrtljajih, kar popolnoma zadostuje, da 1430-kilogramov težki francoski športnik doseže končno hitrost 236 km/h. Pospeševanje iz mesta do hitrosti 100 km/h je zaključeno po preteku 6,5 sekunde. Približno 90 odstotkov motornega navora je na voljo v območju od 2000 do 6000 vrtljajev v minuti. Pri Renaultu so navedli tudi podatek o povprečni porabi goriva na 100 prevoženih kilometrov, ki se giblje v območju 8,8 litra, vendar ni podatkov o pogojih in načinih vožnje, pri katerih so opravljene meritve. Po vsej verjetnosti bodo ta avtomobil kupovali bolj športno orientirani vozniki, ki se pri izpolnjevanju svojih športnih ambicij ne zanimajo pretirano za porabo goriva, temveč bolj za zmogljivosti in športne užitke. Za užitke pri vožnji in zanesljivo lego na vozni podlagi poskrbi tudi športno podvozje, ki je doživelo dodatne modifikacije in je nastavljeno še trše kot pri serijski izvedbi RS. Za varnost skrbi sistem ESP, ki je po želji izklopljiv, vklopljen pa reagira kasneje kot pri šibkejših izvedbah in je povezan s sistemom ABS in ASR. Za še boljše pojemke hitrosti so poskrbeli z namestitvijo večjih Brembovih prisilno hlajenih zavornih diskov dimenzije 312 mm spredaj in 300 mm zadaj ter uporabili še večji glavni zavorni cilinder, ki ima po novem dimenzijo 25,4 namesto 23,8 milimetra. Znane so prodajne cene na določenih evropskih tržiščih: kupci v Nemčiji bodo zanj odšteli približno 26.800 evrov, v Italiji in Franciji okrog 30.000 evrov, nizozemskega kupca pa bo nakup tega avtomobila olajšal za skoraj 33.000 evrov. tekst: Marko Miklavc foto: Renault
Delovni čas
pon - tor: 8:00 - 16:30
sre: ZAPRTO
čet: ZAPRTO
pet: 8:00 - 16:30
sob: ZAPRTO
ned: ZAPRTO

Kontaktirajte nas

Avtoservis Klančar

Klančar d.o.o., Groznikova ulica 11, 1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS:  Pon-pet: 08:00–12:00 in 13:00–16:30

TELEFON: +386  1 427 20 01

MOBITEL: +386 41 710 151

Fax: +386  1 427 30 01

E-mail: info@klancar.si