Kolekcija 2013
Torek, 16. april 2013V teh dneh se kupcem predstavlja osvežena laguna, ki jo v tej obliki poznamo že od leta 2007. Vse tri karoserijske različice (kombilimuzina, karavan in kupe) so bile pred kratkim deležne manjših lepotnih popravkov ter novih tehnologij, med katerimi so Francozi posebej omenili sistem Renault R-Link ter novi EDC samodejni menjalnik z dvojno sklopko.
Največ minimalistično izpeljanih oblikovnih sprememb sta doživeli kombilimuzina in karavan, ker sta prejeli nov prednji odbijač z integriranim parom dnevnih LED luči, ki bodo pri lagunah svetile tudi ponoči. Nova je tudi ponudba 16- in 17-palčnih lahkih platišč. Nekaj sprememb pa najdemo tudi v notranjosti potniške kabine, ker so Francozi ob osvežitvi modela poskrbeli za nekoliko drugačno oblazinjenje, izboljšano ponudbo (razširitev avdio sistema znamke Bose) 'duševne hrane' ter črno 'bližnjo okolico' predvajalnika glasbe. Na področju vgrajenih novih tehnologij so posebej izpostavili sistem Renault R-Link, ki prinaša povezanost avtomobila in spleta. Sistem ponuja nagel in enostaven dostop do pestrega nabora uporabnih storitev. Razvijajoča se ponudba, ki že obsega petdeset aplikacij, je dosegljiva preko spletne prodajalne R-Link Store. Ponujene aplikacije so namenjene rabi avtomobilistov in segajo na različna področja (navigacija, multimedijske vsebine, prostoročno telefoniranje, samo vozilo in sistemske nastavitve).
Tu je tudi novi EDC samodejni menjalnik z dvojno sklopko, ki ga bodo ponudili v povezavi z več vgrajenimi pogonskimi sklopi, tudi v povezavi z osnovnim dizelskim pogonskim motorjem (1.5 dCi 110), ki naj bi laguni omogočil zelo nizko porabo (4,3 litra/100km) in malo škodljivih CO2 (113 (karavan: 115) gramov/km). Novi samodejni menjalnik bo na voljo tudi kupcem lagun z vgrajenim 2,0-litrskim dCi motorjem (130, 150 ali 175 KM). Ob tem so razkrili tudi nekaj podatkov o različici 2.0 dCi 175 EDC (povprečna poraba: 5,7-litra/100 km, CO2: 150 gramov/km). Pri ostalih pogonskih motorjih, ki so spojeni z 6-stopenjskim ročnim menjalnikom obljubljajo še nižjo porabo goriva (4,5 litra/100km, CO2: 118 (karavan: 120) gramov/km), čeprav ob tem niso jasno identificirali pogonske različice.
Ponudbo bencinskih motorjev so skrčili na 2,0-litrski bencinski štirivaljnik, ki je povezan z 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, izvedba TCe 180 pa je dobila tudi prej omenjeni EDC menjalnik z dvojno sklopko. Kupcem coupé različice so namenili edinstven pogonski sklop (V6 dCi - 240 KM, povprečna poraba: 7,1-litra/100 km, CO2: 185 gramov/km), čeprav bodo obstajale tudi slabotneje motorizirane različice elegantnega francoskega kupeja, ki stopa po stopinjah nekdanjih kupe modelov R 15, R17 in fuego. Ena novost je povezana tudi s hišnim sistemom »4Control« (štirikolesni volanski mehanizem), ki je po mnenju proizvajalca pomembna inovacija za zagotavljanje aktivne varnosti, ker so predstavili novo aplikacijo ‘4Control Monitor’, ki bo vozniku omogočila grafični prikaz delovanja štirikolesnega volanskega mehanizma. Ta trenutno unikatni serijski sistem upravljanja koles bo na voljo tudi kupcem ostalih motornih (Energy 2.0 dCi 130, Energy 2.0 dCi 150, Energy 2.0 dCi 175, TCe 180 in V6 dCi) in karoserijskih različic.
Osvežena laguna bo kupcem dostopna v sredini letošnjega junija.