Predstavitev tretje generacije

Torek, 5. junij 2007
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Predstavitev tretje generacije
Tudi tretja generacija modela laguna bo na voljo v dveh karoserijskih oblikah, kot karavan (grandtour) in klasična Renaultova kombilimuzina s petimi vrati. V primeru obeh karoserijskih zasnov in še posebej petvratne lagune gre že za zgodovinsko preizkušen in s prodajnimi številkami utemeljen kompromis med udobnostjo od klasične štirivratne limuzine iz srednjega razreda ter prostornostjo prtljažnika od karavana iz spodnjega srednjega razreda, ki so jo Francozi izumili že davnega leta 1964. Takrat je nastal 'praoče' vseh kombilimuzin, danes najbolj prodajane karoserijske variante v spodnjih treh zahodnoevropskih kategorijah avtomobilskih razredov (mini avtomobili, mali avtomobili (super-mini) in spodnji srednji (golfov) razred). Renaultov oblikovalec Philippe Charbonneaux je tedaj ustvaril legendarni renault 16, ki je v naši nekdanji skupni državi užival status domačega izdelka, ker so ga nekoč sestavljali v ljubljanskem Litostroju.

Petvratna limuzinska izvedba nove lagune meri v dolžino 4,69 metra, kar predstavlja približno 9 centimetrski prirastek v primerjavi z aktualno izvedbo. Čeprav imajo vse izvedbe nove lagune več komfortne in varnostne opreme se je masa pri vseh izvedbah v primerjavi z izvedbami aktualne lagune znižala za povprečnih 15 kilogramov. V okviru Renault Zaveze 2009 so si Francozi zadali cilj, da se nova laguna uvrsti med tri najboljše modele svojega segmenta po kakovosti izdelka in storitev. Nova laguna sedaj razkriva nekatere elemente, ki kažejo rezultate dela na področju zaznavne kakovosti, s posebnim poudarkom na kakovosti uporabljenih materialov (alkantara, usnje, pravi les in poliran aluminij) ter izdelave in obdelave v prostoru za potnike. Ponujala naj bi tudi izvrstno lego na cesti in blaženje, obenem pa tudi za svoj segment najboljšo ("best-in-class") aktivno in pasivno varnost. To so podkrepili z serijsko vgradnjo sistemov ABS in ESP ter predstavitvijo novih stranskih bočnih blazin, ki sta sedaj prvič ločeni (ena za prsni koš, druga za stegna) in opremljeni s senzorji, skritimi v bočnih vratih ter obeh B stebričkih. Senzorji zaznajo trčenje in prilagodijo hitrost napihovanja glede na silovitost in moč trka. Spisek serijske opreme so razširili še na ročno zavoro, ki deluje ob pomoči elektrike, daljinski zagon motorja in ksenonske žaromete. Lastnikom karavanske izvedbe bo morebitni transport večjih kosov olajšalo še električno gnano podiranje zadnje klopi.

Nova laguna bo na začetku svoje kariere na voljo s štirimi motorji: dva bosta bencinska in dva dizelska. Osnovno bencinsko ponudbo predstavlja 2,0 litrski motor (M4R), ki doseže največjo moč 145 KM. Trenutni vrh bencinske ponudbe simbolizira 2,0 litrski turbo motor s 170 KM. Vsi pogonski motorji razen dveh (2,0 16V turbo in 2.0 dCi – 150 KM sta spojena s samodejnim menjalnikom) so serijsko povezani z šeststopenjskim ročnim menjalnikom. 2,0 litrski dCi agregat bodo ponudili v treh verzijah (130, 150 ali 175 KM). Najšibkejši predstavnik dizelske frakcije je 1,5 litrski dCi motor z največjo močjo 78 kW (105 KM), ki jo doseže pri 4.000 vrtljajih na minuto ter 240 Nm navora, ki je na voljo že pri 2.000 vrtljajih. Tudi tako motorizirana laguna ima šeststopenjski menjalnik, ki ji ob dobrih dinamičnih lastnostih pomaga dosegati tudi izvrstne normne rezultate: poraba znaša le 5,1 litra plinskega olja na 100 kilometrov, izpust CO2 pa le 138 g/km. Vse izvedbe so v serijski izvedbi obute v 16-palčne pnevmatike, ob doplačilu za boljši paket opreme pa jih lahko tudi zamenjajo s 18-palčnimi.

Delovni čas
pon - pet: 8:00 - 16:30
sob: ZAPRTO
ned: ZAPRTO

Kontaktirajte nas

Avtoservis Klančar

Klančar d.o.o., Groznikova ulica 11, 1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS:  Pon-pet: 08:00–12:00 in 13:00–16:30

TELEFON: +386  1 427 20 01

MOBITEL: +386 41 710 151

Fax: +386  1 427 30 01

E-mail: info@klancar.si