Subtilna prenova

Četrtek, 20. junij 2013
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova
Subtilna prenova

V Argentini (Buenos Aires) so se včeraj odprla vrata letošnjega avtomobilskega salona, ki bo trajal do 30. junija. Med kopico razstavljenih sejemskih eksponatov se tokrat nahaja tudi rahlo osveženi SUV znamke Renault, ki ga Evropejci nismo sprejeli povsem odprtih rok…

Povsem drugačna situacija je na ostalih tržiščih po svetu, ker je to razvidno že iz opisa tujih kolegov, ki Renaultov prenovljeni SUV model opisujejo kot 'upmarket' SUV, ker jim je pač jasno, da pri nas nadvse čislana 'premium etiketa' ni samodejno pogojena z imenom znamke. Zato obstajajo premium znamke s prav nič premium modeli (lep primer tega so nekdanji modeli (3/15 dixi, isetta, 600, 700 ter 'balkanski' model 315 ('do nezavesti' oskubljen 316 s šibkejšim 1,5-litrskim motorjem (75 KM), ki je bil dostopen samo Grkom in Jugoslovanom) znamke BMW, v današnjih časih je takšen 'nonpremium' model mercedes-benz citan..) ter znamke, ki niso dovolj premium za nekatere slovenske novinarje, čeprav so ali pa še vedno ponujajo premium modele (večji avtomobili z visoko prodajno ceno, veliko vgrajene opreme in vgrajenim pogonskim motorjem, ki presega 2,0-litra delovne prostornine…).

Če mislite, da se motim, vprašajte naše zahodne sosede, kakšno davčno mejo so poznali nekoč. Povedali vam bodo, da 'vozila za rajo' niso nikoli imela vgrajenih motorjev z več kot 1999 kubičnih centimetrov delovne prostornine, ker je italijanska davčna zakonodaja zelo uspešno krotila nenasitne apetite kupcev, ker je vozila z več kot 2000 kubičnimi centimetri delovne prostornine obdavčila tako visoko, da so jih lahko vozili samo resnični in ne 'namišljeni bogataši', ki tudi v današnjih časih zagovarjajo moto: »živim v 'pasji uti', vendar vozim 'premium' znamko«. Po tej logiki je Albanija, kjer je baje v obtoku največ starih osebnih vozil znamke Mercedes-Benz na količino prebivalstva, pravi 'Premiumland'…

Sedaj, ko nam je jasno, da blato (človeški iztrebek), ki v toaletnih prostorih 'pade' od kakšnega 'kralja', pač ni 'premium blato', ker bo blato vedno blato, se lahko vrnemo k osveženemu Francozu, ki nastaja v obratih južnokorejske znamke Samsung. Vstop v modelno leta 2014 je koleosu prinesel nekaj subtilnih vizualnih sprememb, serijsko vgradnjo sistema R-Link, več novih karoserijskih barv ter paleto drugače oblikovanih lahkih platišč. Najbolj je opazna prenova prednjega dela avtomobila, predvsem po zaslugi spremenjene maske hladilnika ter povečanega logotipa znamke Renault, več pa je tudi sijoče kovine, klasične 'substance' za povečanje ugleda avtomobila.

Po zaslugi serijsko vgrajenega sistema R-Link ima tudi osveženi koleos na osrednji konzoli nameščeno tablico s 7-palčnim zaslonom na dotik, kar prinaša edinstveno dvojno multimedijsko ponudbo. To je skupna točka dveh sistemov, saj združuje navigacijsko napravo, radijski sprejemnik, telefon in povezljivost s prenosnimi napravami. Omenili so tudi vgradnjo sistemov kot so 'Blind Spot Warning', ' Hill Start Assist & Hill Descent Control' in pa kamera za vzvratno vožnjo. Ponudba pogonskih agregatov ostaja nespremenjena. Po navedbah iz tujih medijev bo novi koleos dosegljiv kupcem ob koncu letošnjega poletja.

Delovni čas
pon - pet: 8:00 - 16:30
sob: ZAPRTO
ned: ZAPRTO

Kontaktirajte nas

Avtoservis Klančar

Klančar d.o.o., Groznikova ulica 11, 1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS:  Pon-pet: 08:00–12:00 in 13:00–16:30

TELEFON: +386  1 427 20 01

MOBITEL: +386 41 710 151

Fax: +386  1 427 30 01

E-mail: info@klancar.si