Prihaja obrtniška izvedba
Nedelja, 21. oktober 2007Osnovna dolžina prostora za tovor se je v primerjavi z aktualno dostavno izvedbo povečala za 6 centimetrov in znaša 1,73 metra. Volumen prostora za tovor znaša 3.000 litrov. V primeru enosedežne konfiguracije s podrtim sovoznikovim sedežem se volumen lahko poveča na 3.500 litrov. Takrat lahko kangoo sprejme tudi tovor z dolžino, ki ne sme presegati 2,5 metra. Brez sopotnikovega sedeža se volumen poveča še za dodatnih sto litrov (3.600 litrov), dolžina tovora pa lahko doseže največ 2,92 metra. Nosilnost je odvisna od paketa opreme in želja kupca. Sega pa od 650 do 800 kilogramov. Novi express počiva na 15 palčnih platiščih, ki zakrivajo pogled na štiri zavorne diske s premerom 280 (spredaj) ter 275 (zadaj) milimetrov, ki bodo dokončno ustavili avtomobil s hitrostjo 100 km/h po devetintridesetih metrih.
Med serijsko opremo vseh izvedb najdemo sistem ABS, povezan s sistemoma EBV (Electronic Brake Variator) in EBA (Emergency Brake Assist), medtem ko bosta sistema ESP in USC (under-steering control system) na voljo le ob doplačilu. Na začetku prodaje bo motorna paleta obsegala dva bencinska (1.6 16v / 90 KM in 1.6 16v / 106 KM) ter en 1,5 litrski turbodizelski agregat v treh izvedbah (68, 86 ali 103 KM). Dizelska verzija iz vrha motorne ponudbe bo serijsko opremljena s filtrom trdih delcev. Dizelsko gnani različici (68 ali 86 KM) porabita le 5,3 oziroma 5,2 litra plinskega olja na 100 km (140 oziroma 137 g CO2/km). Bencinski verziji se pri enakih pogojih meritev zadovoljita s 7,8 oziroma 7,7 litra porabljenega bencina na sto prevoženih kilometrov. Kupcem bodo ponudili tudi dve bolj ekološko usmerjeni izvedbi s pogonom na bioetanol (1.6 16v) ter biodizel (1.5 dCi).