'Logan from Curitiba'
Četrtek, 16. avgust 2007Športno orientirana brazilska tovarniška izvedba 'Logan Tuning' je nastala ob sodelovanju s podjetji kot so Elf, Nokia, ATW Motorsport, Eibach, Momo in Siemens VDO. Pod motornim pokrovom se skriva Renaultov 'eco' agregat (1,6 16V Hi Flex 4) z razponom moči od 110 (bencin) do 115 KM (bioetanol) pri 5750 vrtljajih, ki bo uporabniku ponudil še 148, oziroma 152 Nm navora pri 3750 vrtljajih v minuti. V primeru običajne štirivratne serijske izvedbe modela logan (masa 1111 kilogramov), opremljene s tem pogonskim agregatom, je pospeševanje od 0-100 km/h zaključeno v 10,3, oziroma 10,1 sekunde. Končna hitrost serijske izvedbe znaša 182, oziroma 185 km/h.
Poleg opaznih vizualnih sprememb zaradi uporabe vpadljive barvne sheme 'TM (Tarso Marques) Concept' ter nameščenega aerodinamičnega kompleta za karoserijo, so zelo opazna tudi 19-palčna platišča s pripadajočimi pnevmatikami. Nekoliko nižje spuščeni logan je ob tej priložnosti prejel še par zavornih diskov na zadnji osi. Notranjost zaznamuje uporaba športnih sedežev (Recaro & Bantec) ter velike količine usnja. Za uspešno potešitev lakote po duševni hrani so uporabili CD/MP3 zvočni sistem podjetja Siemens VDO v povezavi z dvema ojačevalnikoma znamke Alpine ter štirimi zvočniki, od katerih se dva skrivata v prtljažniku.