Omejena serija za britanske kupce

Ponedeljek, 30. maj 2005
Omejena serija za britanske kupce
Omejena serija za britanske kupce
Omejena serija za britanske kupce
Razlog za to, da je številčno omejena serija modela clio renaultsport 182 z dodatno oznako trophy namenjena pretežno britanskim kupcem, najdemo v podatku, da so približno 50 odstotkov vseh izdelkov iz Renaultove tovarne v Dieppu prodali na britanskih tleh. Za Britance bodo pripravili 500 primerkov z volanom na desni strani, ki jih bodo izdelali med letošnjim junijem in septembrom. Po navedbah proizvajalca je clio 182 trophy rezultat nadaljnjega raziskovanja in razvoja ter predstavlja najbolj tehnološko napredno izvedbo modela clio z 2,0-litrskim motorjem od prve predstavitve v letu 2000. Trophy je zasnovan na osnovi izvedbe clio 182 cup in je na voljo s podobno opremo, vendar se malenkostno razlikuje že pri zunanjem izgledu. Za to poskrbi edini razpoložljivi odtenek rdeče barve (capsicum red) in belo obarvani logotip trophy, ki ga najdemo na zadnjem delu obeh bočnih pragov. Na zadku ima nameščen večji strešni spojler od izvedbe clio RS V6 255, v notranjosti vozila pa so prvič namestili usnjene športne sedeže recaro sport trendline v črni barvi, ki znižajo višino sedenja za dodatnih 10 mm in nudijo še več opore ter dodatne možnosti pri nastavitvah. Videz posebne serije dopolnjujejo 16-palčna lahka platišča speedline turini v antracitni barvi in pnevmatikami michelin exalto 2 dimenzij 205/45 ter obe vstopni letvi na pragovih z logotipom Renaultsport in usnjen volan iz serije cup. Podvozje je prevzeto od izvedbe clio 182 cup in se od običajne izvedbe clia RS 182 loči po tem, da je dodatno znižano in uporablja močnejši kolesni pesti na sprednjem paru koles, ima trše vzmeti (20 % spredaj, 15 % zadaj), trše nastavljene blažilnike (20 % spredaj, 10 % zadaj) in spremenjeno geometrijo volanskega obroča. V primeru izvedbe trophy je podvozje spredaj znižano za dodatnih 10 mm, posebni blažilniki z ločenim rezervoarjem za olje in plin pa so izdelek nemške znamke Sachs in jih zaradi visoke cene (10x dražji od običajnih blažilnikov) najdemo le na tekmovalnih avtomobilih. Skupni seštevek izvedenih sprememb ponuja boljšo kontrolo in odzivnost blažilnikov pri vseh hitrostih, boljši prenos moči na vozno podlago in zmanjšano gibanje karoserije, sploh v primeru britanskih cest z oznako B, ki imajo slabšo vozno podlago. Pogonski sklop ostaja nespremenjen in je enak kot pri izvedbi cup. 182 KM ter 200 Nm navora pri 5250 vrtljajih v minuti poskrbita, da doseže trophy največjo hitrost 225 km/h, pospeševanje iz mirujočega stanja do hitrosti 100 km/h pa je zaključeno v 6,9 sekunde. S prodajo na Otoku bodo pričeli danes po približni ceni 22.500 evrov. tekst: Marko Miklavc foto: Renault
Delovni čas
pon - tor: 8:00 - 16:30
sre: ZAPRTO
čet: ZAPRTO
pet: 8:00 - 16:30
sob: ZAPRTO
ned: ZAPRTO

Kontaktirajte nas

Avtoservis Klančar

Klančar d.o.o., Groznikova ulica 11, 1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS:  Pon-pet: 08:00–12:00 in 13:00–16:30

TELEFON: +386  1 427 20 01

MOBITEL: +386 41 710 151

Fax: +386  1 427 30 01

E-mail: info@klancar.si