Predčasno razkritje četrte generacije

Torek, 3. julij 2012
Predčasno razkritje četrte generacije
Predčasno razkritje četrte generacije
Predčasno razkritje četrte generacije
Predčasno razkritje četrte generacije
Predčasno razkritje četrte generacije
Predčasno razkritje četrte generacije
Predčasno razkritje četrte generacije
Predčasno razkritje četrte generacije
Včerajšnja odstranjena stran...
Včerajšnja odstranjena stran...

Že včeraj se je na tujem spletu pojavila prva uradna fotografija nove generacije modela clio, in to na uradnih straneh znamke Renault, čeprav so jo Francozi kasneje umaknili. Danes smo dobili nov kontingent pobeglih uradnih fotografij, tokrat jih je priskrbela belgijska spletna stran Lemoniteurautomobile.

Ob tem je v javnost pricurljalo nekaj tehničnih in ostalih podatkov o novem cliu četrte generacije, ki bo na letošnjem avtomobilskem salonu v Parizu prvič predstavljen ciljni publiki. Avtomobil z obrazom študije dezir in setom LED diod na območju maske hladilnika želi s posnemanjem italijanske rešitve skrivanja zadnjih bočnih vratnih kljuk (alfa romeo 156 in 147, lancia ypsilon…) dajati vtis 3-vratne kombilimuzine, čeprav v resnici premore 5-vrat. S tem dejanjem so Francozi potrdili nedavno informacijo o tem, da bo to prva generacija modela clio, ki kupcem ne bo ponujala možnosti nakupa bolj športne in posledično manj praktične 3-vratne karoserijske različice, kupcem bodo kasneje raje ponudili 5-vratno karavansko različico z enako odmerjeno medosno razdaljo.

Ker se je danes med pobeglimi fotografijami pojavila tudi prva fotografija notranjosti potniške kabine, lahko na podlagi te fotografije sklepamo, da je notranjost četrte generacije izvedena v bolj premium maniri. Poleg tega omenjajo brezplačno možnost izbire različnih barv materialov na območju armaturne plošče ter kombinacijo analognih in digitalnih kontrolnih merilnikov. Med poglavitnimi novosti ćetrte generacije modela clio je nova paleta pogonskih sklopov, ker so Francozi najavili povsem nov 0,9-litrski turbobencinski trivaljni motor iz družine Energy TCe motorjev, ki bo uporabniku lahko ponudil 90 KM ter 135 Nm motornega navora, čeprav bo ob svojem delovanju ustvaril samo 99 gramov CO2 emisij. Poleg tega bo tudi zelo skromen pri porabi goriva, ker naj bi ob premagovanju stotih kilometrov porabil samo povprečnih 4,3-litra bencinskega goriva. Ob povezavi s tem motorjem bodo kupcem ponudili dva različna 5-stopenjska ročna menjalnika, ker bo imel drugi 5-stopenjski ročni menjalnik nekoliko daljše odmerjeno 5 prestavo in posledično še nižjo motorno žejo.

Omenjajo pa tudi starega znanca v obliki 1,5-litrskega dCi motorja z 90 KM, ki bo ob ravnanju z pogonskim gorivom še nekoliko bolj varčen (povprečna poraba na 100 km: 3,2-litra). Kot tretjo pogonsko možnost omenjajo 1,6-litrski motor iz Nissanovega modela juke. Med ostalimi novostmi so omenili tudi 'infotainment' sistem R-Link, ki bo potnikom omogočal obisk spleta in uporabo različnih spletnih aplikacij. Več bomo izvedli ob uradni predstavitvi…

Delovni čas
pon - pet: 8:00 - 16:30
sob: ZAPRTO
ned: ZAPRTO

Kontaktirajte nas

Avtoservis Klančar

Klančar d.o.o., Groznikova ulica 11, 1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS:  Pon-pet: 08:00–12:00 in 13:00–16:30

TELEFON: +386  1 427 20 01

MOBITEL: +386 41 710 151

Fax: +386  1 427 30 01

E-mail: info@klancar.si