Svež veter
Četrtek, 26. februar 2004Zunanjo kompaktno podobo krasijo preprostost in mehko speljane linije. Prednja ozka žarometa se zajedata globoko v pokrov motorja in skrivata zapleteno tehnologijo. Močan snop modrikaste svetlobe potuje skozi prozorno cev do pokončno postavljenih steklenih leč, kar daje večji in boljši izkoristek svetlobnega vira. Prav tako sta stilsko ustrojeni luči na zadku, v obliki polmeseca.
Notranjost se po vzoru prestižnih limuzin oklepa predvsem usnja rdečkastorjave barve. Kabina je zasnovana okoli voznika in obeh sopotnikov. Sredinski del, ki povezuje naslona prednjih sedežev, je izdelan iz kompozita z ogljikovimi vlakni, prevlečen s peno in usnjem in se lahko odpne in podre. Tako dobimo sedež sedlaste oblike za tretjega potnika. Zaradi nepomičnih sedežev v stilu roadsterjev se volanski obroč in sklop stopalk ob izstopu ali vstopu samodejno odmakne.
Pri le 3,87 metra dolgem avtomobilčku je vredno omeniti tudi 232 litrov prtljažnega prostora, kar je za tovrstne dimenzije kar veliko. Renaultovo konceptno vozilo wind je opremljeno z robotiziranim šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom, poganja pa ga dvolitrski štirivaljnik, ki zmore 136 KM. Za 850 kg teže povsem prepričljiv podatek.
tekst: Mihael Mirtič
foto: Renault