Odraščajoči Kangoo

Petek, 28. marec 2003

Prva in očem najbolj prepoznavna novost je nova podoba nosu, ki ga sedaj krasijo mačje oči, oblikovno enake, kot pri hišnem bratu Cliu. Tudi pokrov motorja z napihnjeno gubo, nova maska ter odbijači v barvi karoserije kažejo zrelejši videz, v to pa še dodatno prepriča kvalitetna izdelava. Zadek krasijo paličaste, navpično postavljene luči, ki so edini pokazatelj sorodnosti s prejšnjo različico Kangoo-ja.

Novost, ki daje novemu Kangoo-ju večjo uporabnost, pa so sedaj serijska drsna vrata tudi na levi strani. S tem je dostop do zadnje klopi, oziroma velikega 650 litrskega prtljažnega prostora, mnogo lažji in preprostejši. Spremenili so notranjost, ki jo krasi nova armaturna plošča in več odlagalnih prostorčkov. Po novem je tu tudi zaprt predal za rokavice, na podaljšani sredinski konzoli pa mesto za dve pločevinki in odstranljiv pepelnik.

Za večje udobje potnikov bodo v prvi vrsti poskrbeli novi sedeži z boljšim bočnim oprijemom. Kot posebnost v razredu pa je moč naročiti usnjeno oblazinjenje, kamor sodi tudi v usnje odet volanski obroč in prestavna ročica. V novem Kangoo-ju boste našli predopremo za prostoročno telefoniranje, po želji pa si lahko omislite sistem satelitske navigacije ( Carminat Guidance System ), ki je združen z radiem in CD-enoto, informacije pa vam bo podajal preko štiri-kanalnega zvočniškega sistema.

Že skoraj tradicionalni varnosti, kateri pri Renault-u posvečajo vse več pozornosti, kar kažejo prejeta priznanja ostalih modelov te francoske tovarne, je podrejen tudi novi Kangoo. Namenili so mu novi rod proti-blokirnega zavornega sistema ABS Bosch 8.0, ki je za 4 metre izboljšal zavorno pot pri ustavljanju vozila s hitrosti 100 km/h. Tu so tudi dodatki, kot je porazdelilnik zavorne sile EBD in zavorna asistenca EBA. Za zvišanje nivoja varnosti prav tako služi "zmečkljiv" volanski drog in trdnejša konstrukcija prednjih sedežev, serijski zračni blazini za voznika in sovoznika, možno pa je dokupiti tudi bočni zračni blazini.

Bodoče kupce Kangoo-ja čaka tudi pestra ponudba pogonskih agregatov. Osnovni motor je bencinski 1.2-litrski z močjo 60 KM, sledi motor z 16 ventilsko glavo in močjo 55kW oziroma 75 KM. Vrh predstavlja nov 1.6-litrski 16V agregat z močjo 95 KM in največjim navorom 148 Nm pri 3750, 90 odstotkov te vrednosti pa je na razpolago med 2500 in 5500 vrt/min. V povezavi s tem 1598 ccm motorjem je druga novost. Samodejni menjalnik Proactive z devetimi programi prestavljanja. Najvišja hitrost znaša 162 km/h, z mesta do 100 km/h pa potrebuje 12.4 sekunde. Ostane še dizelski sklop. Prvi, že znan, je 1.9 litra in 65 KM. Drugi najaktualnejši pa je 1.5-litrski dCi motor z močjo 65 KM ali 80 KM. Pohvali se lahko z majhno porabo, ki v povprečju znaša le 5,3 plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov. Lastnike zna prijetno razveseliti podatek o menjavi olja, ki je pri 16 ventilskih in 1.5 dCi motorjih sedaj potrebna na vsakih 30.000 km, prej na 20.000 km.

Z zrelejšim videzom, odločnejšim nastopom in priročnimi rešitvami je osnovni model novega Kangoo-ja ( oprema Generique ) dosegljiv že za 2.398.000,00 SIT. Razkošni model predstavlja 1.6 l, 16V motor v povezavi z samodejnim menjalnikom Proactive in paketom opreme "Privilege", cena pa bo v tem primeru zrasla za slabi milijon. Karoserijskim barvam se bodo pridružili še trije novi odtenki kovinsko modre oziroma zelene barve.

Delovni čas
pon - pet: 8:00 - 16:30
sob: ZAPRTO
ned: ZAPRTO

Kontaktirajte nas

Avtoservis Klančar

Klančar d.o.o., Groznikova ulica 11, 1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS:  Pon-pet: 08:00–12:00 in 13:00–16:30

TELEFON: +386  1 427 20 01

MOBITEL: +386 41 710 151

Fax: +386  1 427 30 01

E-mail: info@klancar.si