Renaultovo strategijo na področju razvoja motorjev za tovarniško moštvo formule 1

Sreda, 28. maj 2003
Renaultovo strategijo na področju razvoja motorjev za tovarniško moštvo formule 1
Renaultovo strategijo na področju razvoja motorjev za tovarniško moštvo formule 1

Nam lahko poveste, kakšna je struktura vodstva v Viry-Chatillonu (Francija) po odhodu Jeana-Jacquesa Hisa?Briatore: "Nova struktura temelji na obstoječem tehničnem vodstvu v Viry-Chatillonu, saj so vsi njegovi člani izjemno strokovni in motivirani Renaultovi kadri. Za vršilca dolžnosti izvršnega direktorja sem imenoval Bernarda Dudota. Vodja projekta Jean-Philippe Mercier bo nadaljeval delo na razvoju motorja za leto 2003, Leon Taillieu pa je glavni inženir za razvoj motorja za leto 2004."

Kako bo ta struktura delovala v povezavi z delom moštva, ki je v Enstonu (Velika Britanija) ?
Briatore: "Naša prva prioriteta je doseganje popolne usklajenosti razvoja šasije in motorja. Zaradi doseganja tega cilja smo ustanovili odbor direktorjev, ki ga vodiva Patrick Faure (predsednik in generalni direktor Renault F1 Teama) in jaz, v njem pa je po 5 vodij iz Viryja in iz Enstona."

Kakšna je vaša odločitev kar zadeva motor za leto 2004 ?
Briatore: "Naš cilj je zasnovati motor, ki bo ustrezal zahtevam novih pravil, po katerih bo dovoljena uporaba enega samega motorja za celoten konec tedna (vsi prosti in kvalifikacijski treningi ter dirka). Obenem bomo morali še naprej dosegati rezultate, ki bodo v skladu z našimi cilji. Pravzaprav bo to zelo zmogljiv motor, ki bo vzdržljiv med treningi in dirko."

Katere osnovne značilnosti bo imel ta motor ?
Briatore: "Zaradi zagotavljanja zanesljivosti bo imel bolj "tradicionalno" zasnovo, toda nič večje teže. Bo zelo zmogljiv, saj bomo v veliki meri lahko uporabili tehnološke rešitve, ki so jih v Viry-Chatillonu razvili v minulih treh letih."

Zakaj boste prevzeli tako konvencionalno tehnično rešitev ?
Briatore: "Kot sem dejal, prilagoditi se moramo novim tehničnim predpisom. Kljub temu pa to še zdaleč ne bo korak nazaj, saj nam bo inovativno tehnično znanje Viryja omogočilo razvoj motorja, ki bo zdržal ves konec tedna (torej 750 kilometrov), pri tem pa bo ohranil težo in zmogljivosti takega motorja, kakršen zdrži le pol te razdalje."

Pri Renaultu ste v preteklosti pojasnjevali, da motor s širokim kotom med valji in z nizkim težiščem izboljša učinkovitost šasije. Kaj to ni res?
Briatore: "Res sta nizko težišče in majhna višina motorja pomembna dejavnika, toda še pomembnejša je medsebojna usklajenost šasije, motorja in menjalnika, ki morajo tvoriti uravnoteženo in togo celoto z majhno maso in nizkim težiščem. Nova zasnova motorja za leto 2004 nam na tem področju ne bo omejevala."

V kolikšni meri bo šasija iz Enstona usklajena z motorjem iz Viryja?
Briatore: "Ključni del naše strategije je doseganje popolne usklajenosti šasije in motorja. Novi motor bo ustrezal natančnim zahtevam in željam inženirjev iz Enstona, ki jih vodi Mike Gascoyne. Ekipi inženirjev za motor in za šasijo bosta celoto razvijali po korakih in v popolni sinergiji. V Enstonu imamo majhen oddelek za motorje, imenovan Engine Development UK (bivši TWR), ki ga bo vodil projektni vodja iz Viryja Pascal Tribotte."

Kakšni so roki za razvoj novega motorja ?
Briatore: "Naš cilj je, da bo pripravljen sredi januarja 2004."

Kako se bo imenoval novi motor?
Briatore: "RS24."

Delovni čas
pon - pet: 8:00 - 16:30
sob: ZAPRTO
ned: ZAPRTO

Kontaktirajte nas

Avtoservis Klančar

Klančar d.o.o., Groznikova ulica 11, 1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS:  Pon-pet: 08:00–12:00 in 13:00–16:30

TELEFON: +386  1 427 20 01

MOBITEL: +386 41 710 151

Fax: +386  1 427 30 01

E-mail: info@klancar.si