Pri realizaciji tega projekta so si Francozi pomagali z že razvito 'soft-top' tehnologijo, ki so jo prevzeli od severnoameriškega podjetja ASC Incorporated, ker so njegov partner in zastopnik v Evropi. Američani so v zameno dobili zastopstvo v ZDA ter pravico do uporabe francoske 'hard-top' tehnologije, ki jo uporabljata tudi Peugeot 206 CC in Opel tigra twintop. Strešni sistem InfiniVu so Američani v podobni obliki prvič predstavili lanskega januarja v Detroitu, kjer so pokazali ASC hummer H3
cosmos. Francozi so pri projektu edelweiss izvedli tudi menjavo zadnjega para krilnih vrat in ga nadomestili s horizontalno deljenimi zadnjimi vrati, ki v svojem spodnjem delu skrivajo celo rampo za lažje rokovanje s tovorom. V primeru tovarniških posnetkov je vlogo tovora prevzel štirikolesni ATV. Po navedbi proizvajalca bo takšna izvedba romunskega logana na voljo kupcem v 5 in 7-sedežni konfiguraciji, njen prihod na tržišče pa je predviden v sredini letošnjega leta.