Logan prekaša thalio v dolžini za 8 cm, medosna razdalja pa je večja za skoraj 16 cm, kar bo razveselilo potnike na zadnji klopi. Prtljažnik je enak pri obeh, znaša 500 litrov, kar je dober rezultat. Pod pločevino se skriva preizkušena mehanika clia. V Romuniji, kjer je stekla proizvodnja ga prodajajo z 1,4 in 1,6- litrskim motorjem. Oba sta preizkušena delovna konja iz regala matične firme Renault. Prvi razvije 75 drugi pa 90 KM. Cene se gibljejo od 5000 do 8000 evrov, odvisno od motorja in
opreme. Renault planira proizvodnjo 700000 vozil do leta 2010. Za 230 milijonov evrov bodo postavili tovarne po celem svetu, najprej v Moskvi s kapaciteto 60000 vozil, leta 2006 pa 44000 vozil iz tovarne v Medelinu (Kolumbija) in Iranu , kjer naj bi prišlo s proizvodnih trakov celo 300000 vozil. Načrtovana proizvodnja v Maroku pa znaša 30000 vozil. Načrtujejo pa tudi proizvodne obrate v Indiji in na Kitajskem. V deželah, kjer je Renault slabo zastopan na trgu, naprimer v Rusiji ga bodo tržili
pod imenom Renault, v deželah srednje Evrope, bližnjega vzhoda, severne Afrike in Turčije pa pod blagovno znamko Dacia. Izvoz v zahodno Evropo zaenkrat ni predviden, ni pa izključena tudi ta možnost. Cena Dacie Logan in začetek prodaje pri nas še nista znana.